Saturday, 24 December 2016

maaf

Terima kasih kau pernah buat aku ketawa, kau pernah dengar masalah aku. Bohongla aku tak rindu benda tu semua kan. Kiranya kau dah terus terang  tu buat aku dah tahu apa perasaan kau. So bolehla aku stopkan  perasaan aku kat kau yang aku simpan 5 tahun ni. Takpe aku tak marah pun kan kau , aku okay je tapi aku nak mntak maaf la  mungkin aku nak hilangkan perasaan ni agak lama dan aku mntak maaf sebab ada simpan perasaan dekat aku dan aku harap kau tak marah dekat aku . Aku mintak maaf sekali lagi. Bye.

Pst... sedap kau nyanyi lagu harus aku. ^_^

1 comment:

  1. biar la dia, jodoh tu tak kmne...klau dia betol jdoh ko dia lari beribu batu pon dia leh dtg balik k...peace

    ReplyDelete